میانه نگار
جستجو کردن
Close this search box.

۱۸ شهریور، ۱۴۰۳

اهداء درجات جدید مأموران جدید سازمان آتشنشانی میانه

اهداء درجات جدید مأموران جدید سازمان آتشنشانی میانه

شهردار میانه درجات مأموران جدید سازمان آتشنشانی را اهداء و از نفرات برتر مسابقات آمادگی جسمانی این سازمان تقدیر کرد.

به گزارش میانه نگار به نقل از وابط عمومی شهرداری میانه، صبح امروز طی جلسه ای صمیمانه با حضور شهردار و رئیس سازمان آتشنشانی میانه و همچنین تعدادی از مسئولین شهرداری، درجات “آتشنشان و سرآتشنشان”مأموران جدید سازمان آتشنشانی میانه اهداء و از نفرات برتر مسابقات آمادگی جسمانی این سازمان تقدیر شد.

عادل مرتضایی در این جلسه ضمن مقدس خواندن شغل آتشنشانی، عملکرد کلی سازمان آتشنشانی میانه در طی سالهای اخیر را بسیار نمونه و افتخارآمیز دانست و گفت؛ چه خوشبخت هستند انسانهایی که شغل آنها با رفاه و آسایش و امنیت اقشار مردم ارتباط مستقیم دارد و حقوقشان همراه با رضایت مردم و رضایت پروردگار متعال است.

شهردار میانه همچنین با تقدیر از مهدی پورعباس مدیرعامل این سازمان، وی را مدیر نمونه استانی و مصداق بارز یک فرزند شهید شرافتمند معرفی کرد که بارها بهمراه مأموران شجاع خود از عملیاتهای بحرانی استان و شهرستان سرفراز و موفق بیرون آمده است.

همچنین در این جلسه، به مناسبت روز ۲۶ام خردادماه که در تقدیم روز «شهدای غواص» نامگذاری گردیده، از سهراب مهاجری، غواص نمونه و باسابقه این سازمان به پاس سالها خدمت صادق و شجاعانه و عملیاتهای متعدد موفقیت آمیز تجلیل به عمل آمد.

حتماً ببینید:  تمدید ثبت نام شرکت سامان انرژی اصفهان در فولاد میانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *