میانه نگار

۴ تیر، ۱۴۰۳

بررسی مشکلات شهرک صنعتی شماره یک‌ با حضور فرماندار میانه

بررسی مشکلات شهرک صنعتی شماره یک‌ با حضور فرماندار میانه

با حضور محمدباقر هنربر معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه با همراهی معاون برنامه ریزی و مدیران ادارات ذیربط، در شهرک صنعتی شماره یک میانه، از واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرک بازدید و مسائل، مشکلات و موانع واحدها مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

به گزارش میانه نگار به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه میانه، هنربر از کارخانه تولید سیم و کابل مسی، واحد تولید کامپاند(مواد اولیه پتروشیمی) و واحد تولیدی فوم بازدید کرد.

فرماندار میانه پس از بازدیدها، در جلسه ای با حضور مدیران دستگاهها، مدیران شهرک و صاحبان واحدهای تولیدی در سالن جلسات شهرک صنعتی تشکیل داده، موارد احصاء شده را با ارائه راهکار، مورد جمع بندی و تصمیم گیری نهایی قرار داد.
هنربر با اشاره به شعار جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) با بیان اینکه سیاست دولت، حمایت از تولید است، گفت: هرچه در توان داریم، از تولید کننده حمایت می کنیم چرا که تولیدکنندگان با ایجاد اشتغال برای مردم از گرفتاری جوانان در دام آسیب های اجتماعی جلوگیری می کنند.

فرماندار میانه با اشاره به موضوع مدیریت مصرف برق، از تولیدکنندگان بخاطر همکاری در این امر قدردانی کرده، گفت: اداره برق قبل از اعمال خاموشی در هر گروه مصرفی، حتما اطلاع رسانی نماید.

وی از نبود تمهیدات لازم در خصوص ایمنی شهرک انتقاد کرده، گفت: حادثه خبر نمی کند و بروز حوادث زیان های جبران ناپذیری تحمیل می کند لذا باید طرح ایمنی شهرک تتهیه شده و در کنار آن واحدها موضوع بیمه را جدی بگیرند.

درخواست تسهیلات بانکی، تامین برق برای توسعه واحدها و بهبود روشنایی خیابان های شهرک، لزوم خلع ید واحدهایی که استفاده غیر از تولید از شهرک صنعتی دارند، نبود نمایندگی سازمان استاندارد در شهرستان، لزوم تامین زمین برای توسعه شهرک صنعتی و کمبود نیروی کار فنی از مهم‌ترین مسائل مورد بحث در این جلسه بود.
همچنین مقرر شد در جلسه ای با حضور مدیرعامل شهرک های صنعتی استان موارد و مشکلات مورد بررسی قرار گیرد.

حتماً ببینید:  حل و فصل مسائل کارگری شرکت های فولادی با ادارات تعاون و تامین اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

میانه نگار