میانه نگار
جستجو کردن
Close this search box.

۱۸ شهریور، ۱۴۰۳

۹۳ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در طرح عملیاتی پلیس میانه توقیف شدند

۹۳ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در طرح عملیاتی پلیس میانه توقیف شدند

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف با استفاده از تمامی امکانات، تجهیزات و همچنین تقویت و گسترش گشت‌های کنترل محسوس و نامحسوس به مدت ۴ ساعت با توقیف ۹۳ دستگاه در شهرستان خبر داد.

به گزارش میانه نگار به نقل از خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ حسن رفیعی اظهار داشت: پیرو مطالبات و درخواست مردمی مبنی بر برخورد با خودروهای متخلف که با نصب تجهیزات و دستکاری غیر متعارف وسیله نقلیه خود اقدام به مزاحمت و آلودگی صوتی، انجام حرکات نمایشی، فاقد پلاک و همچنین موتورسیکلت های مزاحم، فاقد مدارک و پلاک که نارضایتی بسیاری از سوی شهروندان را به همراه داشته است، به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، تعداد ۲۵ دستگاه خودرو و ۶۸ دستگاه موتورسیکلت در یک برنامه ریزی عملیاتی توسط ماموران پلیس توقیف و به پارکینگ انتقال شدند.

گفتنی ست در حین اجرای طرح مذکور ، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میانه با حضور در یگان انتظامی از عملکرد پلیس در کنترل و پیشگیری از وقوع جرایم و اجرای طرح های مختلف ارتقاء امنیت اجتماعی قدردانی کرده و گفت: امروز مرهون شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیور مردانی است که با توکل به خداوند متعال و با استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر(عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم عاشقانه جان خود را نثار نموده اند.

این مقام قضایی با اشاره به این مطلب که روز به روز بر اعتماد عمومی به نیروی انتظامی افزوده می شود، گفت: مردم باید با تمام وجود به نیروهای خدمتگزار خود در فراجا اعتماد داشته باشند و رسیدن به این وضعیت، تلاش های بیشتر و برنامه ریزی و مدیریت قوی تری را می طلبد.

دادستان شهرستان میانه در پایان تاکید کرد: ما در مقابله با اراذل و اوباش و بر هم زنندگان آرامش جامعه با هیچ شخصی مماشات نمی‌کنیم چرا که امنیت جامعه خط قرمز ما است.

حتماً ببینید:  با عقد قرارداد همکاری شهرداری و شرکت رایتل آغاز شد؛ اجرای پروژه فیبر نوری شهر میانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *