افتتاح مجتمع پزشکی دکتر آقاسی در میانه

افتتاح مجتمع پزشکی دکتر آقاسی در میانه

همزمان با تداوم توسعه زیرساخت‌های درمانی شهرستان، مجتمع پزشکی دکتر آقاسی با حضور محمدرضا مشایخی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه، جمعی از مسئولان، پزشکان و فعالان حوزه سلامت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش میانه نگار به نقل از روابط عمومی فرمانداری میانه، این مرکز درمانی در زمینی با زیربنای ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع و در ۶ طبقه احداث شده و با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده است.

مجتمع پزشکی دکتر آقاسی با هدف ارائه خدمات تخصصی و یکپارچه درمانی، شامل بخش‌های مطب پزشکان، داروخانه، آزمایشگاه و سونوگرافی بوده و نقش مهمی در ارتقای دسترسی شهروندان به خدمات سلامت و کاهش مراجعات درمانی به سایر شهرها خواهد داشت.

محمدرضا مشایخی ضمن تبریک افتتاح این مجموعه، از اقدام ارزشمند دکتر خواجه‌دهی در نامگذاری این مرکز به نام استاد خود، دکتر آقاسی، قدردانی کرد و اظهار داشت: فرهنگ قدردانی از استادان و پیشکسوتان، از ارزشمندترین سرمایه‌های جامعه علمی و پزشکی است. اینکه شاگردی، حاصل سال‌ها تلاش و سرمایه‌گذاری خود را به نام استادش مزین می‌کند، نشان‌دهنده اصالت، اخلاق حرفه‌ای، وفاداری و احترام به جایگاه علم و معلم است.

وی افزود: توسعه خدمات درمانی با مشارکت بخش خصوصی، یکی از مهم‌ترین مسیرهای ارتقای شاخص‌های سلامت در شهرستان است و امروز شاهد حضور پزشکان متعهد و سرمایه‌گذارانی هستیم که علاوه بر ایجاد زیرساخت‌های درمانی، فرهنگ تکریم پیشکسوتان را نیز زنده نگه می‌دارند.

فرماندار ویژه میانه با تأکید بر حمایت از سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت خاطرنشان کرد: دولت از تمامی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی که در مسیر ارتقای خدمات درمانی، ایجاد اشتغال و افزایش رفاه شهروندان گام برمی‌دارند، حمایت خواهد کرد و فرمانداری نیز آماده رفع موانع پیش روی این‌گونه طرح‌های ارزشمند است.

تجلیل فرماندار ویژه میانه از دکتر خواجه‌دهی و بازدید از بخش‌های مختلف این مجتمع پزشکی پایان‌بخش این مراسم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه‌ها

تعداد دیدگاه‌ها: 0


  • هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.