میانه نگار

۶ مرداد، ۱۴۰۳

نیروی انتظامی

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با برهم زنندگان نظم عمومی در میانه

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با حمل و دارندگان سلاح سرد، دستگیری ۱۲ هنجار شکن، توقیف ۱۸ دستگاه وسایل نقلیه و کشف مقادیری انواع سلاح سرد به مدت ۳ ساعت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میانه نگار به نقل از خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ “حسن رفیعی” در رابطه با این خبر اظهار داشت: پیرو درخواست و مطالبات مردمی و ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف ایجاد محیطی امن و جمع آوری حاملان سلاح سرد و برهم زنندگان نظم عمومی در سطح شهرستان بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان “میانه” گفت: ماموران پلیس با هماهنگی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب به محل‌های پاتوق، قلیان سراها و پارک ها اعزام و تعداد ۱۲نفر که اقدام به اخلال در نظم و آسایش عمومی بوده و با خود سلاح سرد حمل می نمودند را در مکان های مختلف دستگیر و به مقرر انتظامی دلالت دادند.

سرهنگ “رفیعی” در ادامه افزود: در اجرای این طرح تعداد ۴ دستگاه خودرو و تعداد ۱۴دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان”میانه” ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه شهروندان شریف میانه با پلیس، خاطر نشان کرد: اجرای این قبیل طرح های ها به صورت مستمر در دستور کار انتظامی شهرستان قرار دارد و از شهروندان درخواست می گردد هر گونه اخبار و موضوع های مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

حتماً ببینید:  توزیع 1265 تن کود کشاورزی در شهرستان میانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *