جستجو کردن
Close this search box.

۳۰ مهر، ۱۴۰۳

توقیف ۷۹ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در طرح عملیاتی پلیس میانه

توقیف ۷۹ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در طرح عملیاتی پلیس میانه

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف با استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات به مدت ۲روز با توقیف ۷۹ دستگاه در شهرستان خبر داد.

به گزارش میانه نگار به نقل از خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ “حسن رفیعی” اظهار داشت: پیرو مطالبات و درخواست مردمی مبنی بر برخورد با خودروهای متخلف که اقدام به مزاحمت و آلودگی صوتی، انجام حرکات نمایشی، فاقد پلاک و همچنین موتورسیکلت های مزاحم، فاقد مدارک و پلاک که نارضایتی بسیاری از سوی شهروندان را به همراه داشته است، به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح با هماهنگی قضایی با دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان، تعداد ۵۵ دستگاه خودرو و ۲۴ دستگاه موتورسیکلت در یک برنامه ریزی عملیاتی توسط ماموران پلیس توقیف و به پارکینگ انتقال شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه با تاکید بر تداوم اینگونه طرح ها به عنوان یک مطالبه مردمی اضافه کرد: برخورد جدی و بدون اغماض پلیس با رانندگان دارای تخلفات حرکات مخاطره آمیز با انجام تست الکل و مواد روانگردان توسط تجهیزات هوشمند پلیس در شهرستان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در کنار اجرای این طرح از تعداد ۴۰ راننده تست الکل اخذ که تست ۲ نفر مثبت و خودروی آنان برابر مقررات توقیف و رانندگان علاوه بر معرفی به مراجع قضائی و توقیف گواهینامه به مدت ۶ماه و سنجش سلامت روحی و روانی و رفتاری به پزشکی قانونی ارجاع داده می‌شود.

👮‍♂معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان میانه

حتماً ببینید:  برگزاری جلسه هماهنگی ایجاد سالن چند منظوره همایش در شهر آقکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

میانه نگار

آخرین دیدگاه ها