جستجو کردن
Close this search box.

۲۹ مهر، ۱۴۰۳

دیدار فرماندار میانه با مدیرعامل شرکت ملی فولاد جهت پیگیری موضوع تکمیل زنجیره فولاد

دیدار فرماندار میانه با مدیرعامل شرکت ملی فولاد جهت پیگیری موضوع تکمیل زنجیره فولاد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با هدف پیگیری موضوع تکمیل زنجیره فولادی میانه با محمد قبادی سامانی مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش میانه نگار به نقل از روابط عمومی فرمانداری میانه، در این جلسه که محمودیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیز حضور داشت، محمدباقر هنربر، توسعه فازهای فولادی و تکمیل زنجیره تولید فولاد شهرستان را نیاز ضروری میانه و مطالبه جدی مردم این شهرستان عنوان کرد.
هنربر با تاکید بر اینکه در شهرستان میانه آمادگی برای همکاری و پیگیری در سطوح مختلف برای راه اندازی فازهای جدید وجود دارد، افزود: فازهای جدید می تواند بخش مهمی از نیازهای شهرستان در خصوص اشتغال جوانان تحصیل کرده را جبران نماید.

موضوع انجام مسئولیت های اجتماعی در مسائل و برنامه های مذهبی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، ورزشی و عمرانی و… بر مبنای مستندات قانونی توسط شرکت های فولادی شهرستان، از دیگر موضوعاتی بود که فرماندار و دادستان آن را مطرح کرده، آن را ضروری توصیف کردند.

مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران، نیز در این جلسه، بر تسهیل و تسریع توسعه فازهای فولادی تاکید کرده، گفت: فضای همفکری و تعامل در شهرستان میانه ارزشمند است و با وجود چنین فضایی که به نفع مردم است، می توان کارها را با سرعت پیش برد.
وی گفت: تا جایی که می توانیم با نگاه مثبت به موضوع مسئولیت های اجتماعی و توسعه فولاد میانه خواهیم پرداخت تا میانه را از مزایای آن منتفع و روابط بین مردم و دولت را بیش از گذشته تقویت کنیم.

حتماً ببینید:  تاکید فرماندار میانه بر ضرورت مطالعه و بازبینی موضوع هدایت آب های سطحی در میانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

میانه نگار

آخرین دیدگاه ها