میانه نگار

۵ مرداد، ۱۴۰۳

تجلیل از روابط عمومی

فرماندار میانه: انعکاس صادقانه و به موقع اخبار و عملکرد دستگاهها، رسالت مهم روابط عمومی ها

معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه در جلسه در جمع مسئولین روابط عمومی های ادارات و دستگاههای شهرستان که بمناسبت روز روابط عمومی در فرمانداری میانه تشکیل شد، انعکاس صادقانه و به موقع اخبار و عملکرد دستگاهها و ارتباط دو سویه موثر بین دستگاه و مردم را از رسالتهای مهم روابط عمومی ها برشمرد.

به گزارش میانه نگار به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه میانه؛ محمدباقر هنربر با تبریک روز روابط عمومی و قدردانی از تلاش های فعالان این عرصه در ادارات شهرستان، نقش آن در ارتقای جایگاه سازمان در میان مردم را مهم توصیف کرده، گفت: اگر روابط عمومی ها اخبار را صادقانه و به موقع منعکس نکنند و روشنگری در خصوص مسائل صورت نپذیرد، معاندین و رسانه های بیگانه با دروغ پردازی ها، روایتگر ماجرا بر اساس میل خود و علیه منافع کشور می شوند.

وی با تاکید بر سختی های کار روابط عمومی، گفت: جایگاه و شان روابط عمومی باید در ادارات حفظ شده و مدیران نیازها و تجهیزات کار روابط عمومی را تامین کنند و در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند.

فرماندار میانه ادامه داد: مسئول روابط عمومی در ادارات، باید تمرکزش روی کار روابط عمومی و انعکاس اخبار و عملکرد باشد و طوری نباشد که مدیران با محول نمودن چندین وظیفه، باعث شوند تا کار در حوزه روابط عمومی در اولویت چندم کارمند قرار گیرد.

در این جلسه، مسئولین روابط عمومی دستگاهها و ادارات مختلف به بیان نظرات و مسائل حوزه روابط عمومی پرداختند.

در پایان، از مسئولین روابط عمومی ها تجلیل شد.

گفتنی است سرهنگ کشتمند، فرمانده تیپ ۳۶ نزاجا نیز در صحبت هایی، از زحمات مسئولین روابط عمومی قدردانی کرد.

حتماً ببینید:  دیدار فرماندار میانه با مدیرکل صمت آذربایجان شرقی در خصوص طرح توسعه شرکت فولاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *