جستجو کردن
Close this search box.

۳۰ مهر، ۱۴۰۳

فرماندار میانه: قیمت گوشت در میانه باید تعدیل گردد

فرماندار میانه: قیمت گوشت در میانه باید تعدیل گردد

جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان میانه برگزار و مسائل مربوط به این جلسه مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت که یکی از این موارد، توزیع گوشت توسط کشتارگاههای دام میانه در آستانه عید سعید قربان بود.

به گزارش میانه نگار به نقل از روابط عمومی فرمانداری میانه، معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه در این جلسه، با بیان اینکه قیمت گوشت در این شهرستان نسبت به شهرستان های همجوار بالاست، بر لزوم تعدیل قیمت گوشت تاکید کرد.

محمدباقر هنربر با اشاره به اینکه دو کشتارگاه صنعتی شهرستان باید با نظارت و هماهنگی کامل ادارات صمت و جهاد کشاورزی، شرایط توزیع گوشت تنظیم بازار را فراهم کنند، گفت: هدف از این کار، افزایش قدرت خرید مردم به ویژه مردم ساکن در مناطق کم برخوردار است.

وی با بیان اینکه دو کشتارگاه در کنار سیاستگذاری های انتفاعی خود، شرایط مردم را در اولویت قرار دهند، ادامه داد: ما آماده هرگونه پیگیری و کمک برای رونق بیشتر هر دو کشتارگاه شهرستان هستیم و هدف ما حمایت واقعی از سرمایه گذاران در شرایط رقابت سالم به نفع شهرستان است.

فرماندار میانه با انتقاد از عملکرد برخی ادارات در اعلام نتیجه استعلامات به مراجعین گفت: ادارات از هرگونه بلاتکلیف گذاشتن مراجعین به ویژه سرمایه گذاران بپرهیزند و پاسخ مربوطه را بطور صریح و در کمترین زمان اعلام نمایند.

حتماً ببینید:  تعهد ۵۲ میلیارد تومانی خیرین در نهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز میانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

میانه نگار

آخرین دیدگاه ها