میانه نگار

۵ مرداد، ۱۴۰۳

هلال احمر بجای حرف، عمل می کند

فرماندار میانه: هلال احمر بجای حرف، عمل می کند

معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در حوادث مختلف طبیعی و غیرطبیعی در کنار مردم و التیام بخش آلام آنان است، گفت: هلال احمر بجای حرف، عمل می کند.

به گزارش میانه نگار به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه میانه، محمدباقر هنربر در همایش منطقه ای هلال احمر که بمناسبت گرامیداشت هفته صلیب سرخ و هلال احمر در سالن آمفی تئاتر این جمعیت برگزار شد، تلاش نیروهای هلال احمر را خاضعانه، خاشعانه و برای مردم توصیف کرده، هفته هلال احمر را به تمام تلاشگران این عرصه به ویژه جمعیت هلال احمر میانه تبریک گفته، از زحمات آنان و سایر نیروهای امدادی در زمان بروز سوانح و حوادث مختلف در سطح شهرستان قدردانی کرد.

وی بر نقش فرهنگ سازی و آموزش همگانی در کاهش تلفات و آسیب ها موقع بروز اتفاقات مختلف تاکید کرده، گفت: آموزش های همگانی، تمرینات و مانورهای هلال احمر در سطح عالی است و باید این آموزش ها و مانورها بر اساس سند مخاطرات شهرستان میانه بیش از گذشته تداوم و ارتقا یابد.

حجت الاسلام سید سعید رشادی نیز در این مراسم، وجدان بیدار و جلب رضایت خداوند را اهداف جوانان داوطلب برای خدمت در هلال احمر برشمرده، گفت: زحمات و کمک های هلال احمر علاوه بر داخل ایران اسلامی، در خارج از مرزها سبب از بین بردن نقشه های دشمنان در تبلیغ منفی علیه کشورمان و تغییر نگرش ها نسبت به ایران و ایرانی شده است.

اسماعیل صادقی، معاون آموزش و پژوهش هلال احمر استان نیز در این مراسم گفت: طی سه سال گذشته، بیش از ۲۰۰ هزار نفر در سطح استان از طریق هلال احمر، آموزش های عمومی، همگانی و تخصصی دریافت کرده اند.

اجرای سرود دانش آموزی، پخش نماهنگ، مانور نجات بیمار و تجلیل از خیرین، پیشکسوتان، جوانان و داوطلبان هلال احمر شهرستان میانه، از جمله برنامه های این مراسم بود.

حتماً ببینید:  اردوی جهادی دامپزشکی در 6 روستای محروم شهرستان میانه برگزار شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *