میانه نگار

۴ مرداد، ۱۴۰۳

پذیرش مقاله دکتر پیمان جهانفر مدرس دانشگاه آزاد اسلامی میانه در مارسی فرانسه

پذیرش مقاله دکتر پیمان جهانفر مدرس دانشگاه آزاد اسلامی میانه در مارسی فرانسه

مقاله دکتر پیمان جهانفر مدرس رشته گروه اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، تحت عنوان “نقش بنگاه های کوچک و متوسط در رشد و توسعه اقتصادی کشور ایران” به صورت پوستر در شهر مارسی فرانسه پذیرش و ارائه خواهد شد.

به گزارش میانه نگار به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی میانه، پیمان جهانفر با بیان اینکه امروزه اقتصاد و مدیریت نقش اساسی در زندگی مردم ایفا می نماید گفت: استفاده از نظریات و تخصص جامعه نخبگان دانشگاهی و مدیریتی برای برنامه ریزی جهت تقویت و بهبود مدیریت و اقتصاد در تمامی حوزه های جامعه و بکارگیری یافته های جدید جهت رونق اقتصاد و دادوستد بین المللی نیاز مهم می باشد.

وی اظهار کرد: همچنین نتایج حاصل از علوم اجتماعی و سیاسی آن در پیشرفت و استفاده از آنها در جوامع بشری مستلزم مدیریت برفرآیند، انتقال و توسعه این علوم است.

جهانفر با تاکید بر اینکه نوآوری در علوم مدیریت و اقتصاد عامل پیشرفت کشورهای توسعه یافته در همه حوزه ها می باشد افزود: ضرورت توجه به وجود عناصر کاربردی در مدیریت، اقتصاد و علوم اجتماعی می تواند حتی پایه های تولید ناخالص ملی برای عرصه صادرات پایدار به کشورهای منطقه و جهان تلقی گردد.

مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه مطرح کرد: تقویت هرچه بیشتر حوزه اقتصاد و بازرگانی بین الملل و توسعه آن موجبات خودباوری مردم یک کشور را افزایش داده و آن را به یک کشور مهم در جهان تبدیل می کند.

او ادامه داد: حرکت به سوی توسعه وآبادانی زمانی تحقق می یابد که زیرساخت های علمی و عملی در علوم مدیریت و اقتصاد موجود باشد.

نویسنده مقاله خاطر نشان کرد: دانشگاه ها، نهادهای مرتبط با علوم مدیریت و اقتصاد، دستگاه های اجرایی و سازمان های مدیریتی ضامن ومجری ایجاد این زیرساخت ها هستند.

جهانفر اضافه کرد: این مقاله در کنفرانس بین المللی بازرگانی بین الملل، مطالعات اقتصادی و علوم انسانی در تاریخ 31 مرداد ماه سال 1403 در سال همایش های بین المللی Mistral مارسی فرانسه به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

به گزارش آنا، کنفرانس بین المللی بازرگانی بین الملل، مطالعات اقتصادی و علوم انسانی با همکاری جمعی از اساتید دانشگاه های معتبر و پیشرو و دانشگاه مارسی فرانسه در حوزه مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی اقدام به برگزاری کنفرانس بین المللی بازرگانی بین الملل، مطالعات اقتصادی و علوم انسانی را در شهر مارسی فرانسه کرده است.

حتماً ببینید:  آگهی اسامی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه میانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *