مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان میانه با حضور امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه، دادستان شهرستان و جمعی از خیرین و کارآفرینان برگزار شد و از تلاشهای حامیان این حوزه در مسیر اصلاح و بازگشت مددجویان به زندگی شرافتمندانه تقدیر بهعمل آمد.
به گزارش میانه نگار به نقل از روابط عمومی فرمانداری میانه، امام جمعه میانه در این مراسم با اشاره به اهمیت ریشهکنی جرم از منظر آموزههای دینی، ارتقای معنویت و افزایش آگاهی اجتماعی را از مهمترین راهکارهای کاهش آسیبهای اجتماعی دانست و نقش خیرین را در این زمینه مؤثر و ماندگار عنوان کرد.
دادستان شهرستان میانه نیز با تأکید بر اینکه «اصلاح و تربیت» از وظایف مهم دستگاه قضاست، اظهار داشت: حکومت اسلامی علاوه بر توجه به وضعیت زندانیان، نسبت به حمایت از خانوادههای آنان نیز احساس مسئولیت ویژهای دارد.
وی هدف نهایی انجمن را زمینهسازی برای بازگشت مددجویان به مسیر زندگی سالم دانست و افزود: با برنامهریزیهای انجام شده، هماکنون ۱۷ کارگاه در سطح شهرستان پذیرای زندانیان برای مهارتآموزی و اشتغال هستند که در همین راستا، مبلغ یک میلیارد تومان حقوق به مددجویان در یکسال پرداخت شده است.
برگزاری انتخابات مجمع و تجلیل از خیرین و کارآفرینان برتر که با ایجاد فرصتهای شغلی و حمایتهای معیشتی در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی و تحکیم بنیان خانوادههای مددجویان گام برداشتهاند با حضور محمدرضا مشایخی فرماندار ویژه میانه پایان بخش این مراسم بود.
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.