دانشکده فنی و مهندسی میانه؛ زیرساختی برای توسعه شهرستان

دانشکده فنی و مهندسی میانه؛ زیرساختی برای توسعه شهرستان

توسعه دانشکده فنی و مهندسی میانه و تقویت زیرساخت‌های آموزشی، از مهم‌ترین الزامات آینده‌سازی و رونق شهرستان است؛ موضوعی که در نشست بررسی مسائل و ظرفیت‌های این مرکز آموزشی مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش میانه نگار به نقل از روابط عمومی فرمانداری میانه، در نشست بررسی مسائل و ظرفیت‌های دانشکده فنی و مهندسی میانه، محمدرضا مشایخی، فرماندار ویژه شهرستان، با تأکید بر جایگاه راهبردی دانشگاه در مسیر توسعه، این مرکز علمی را یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های پیشرفت و رونق شهرستان دانست.

وی با اشاره به افق روشن پیش‌روی میانه اظهار کرد: توسعه علمی و آموزشی، زیربنای تحقق اهداف توسعه‌ای شهرستان است و دانشگاه می‌تواند با تربیت نیروهای متخصص، نقش مؤثری در تحقق این اهداف ایفا کند.

فرماندار ویژه میانه همچنین بر گسترش مراودات و همکاری‌های شهرستان با مناطق همجوار تأکید کرد و افزود: دانشجویان، سفیران توانمندی‌ها و ظرفیت‌های میانه هستند و حضور آنان در عرصه‌های علمی و اجتماعی، زمینه معرفی هرچه بهتر ظرفیت‌های شهرستان را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه اهداف توسعه‌ای تنها با برنامه‌ریزی و اقدامات عملی محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های آموزشی و فنی، علاوه بر ارتقای سطح علمی، موجب افزایش پویایی اقتصادی و رونق شهرستان خواهد شد.

فرماندار ویژه میانه در ادامه با اشاره به برنامه هفتم توسعه کشور، توسعه خطوط ریلی را از برنامه‌های مهم این سند عنوان کرد و گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های حمل‌ونقل ریلی، فرصت ارزشمندی برای تقویت جایگاه میانه در مسیر توسعه و افزایش تعاملات منطقه‌ای خواهد بود.

در پایان این نشست، مسائل و نیازهای دانشکده فنی و مهندسی میانه بررسی و بر استمرار همکاری دستگاه‌های اجرایی برای رفع موانع و تقویت ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی این مرکز تأکید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه‌ها

تعداد دیدگاه‌ها: 0


  • هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.